napiRöhej

Einstein szerint két dolog két dolog végtelen:
1. az univerzum
2. az emberi hülyeség.

ha ez igaz, akkor ezen a blogon sosem fogsz unatkozni ;)))

képet, viccet, sztorit küldhettek a: napiröhej@gmail.com-ra

a legnagyobb igazság

find us on facebook

Friss topikok

"A humor gyógyszer lehet, akár az aszpirin." /Kurt Vonnegut/

2012.07.24. 17:07 ex!led

közlekedési

Címkék: napi röhejes történet

A Kawasakis a Hondás meg a Simsonos fekszik a korházban. Bemegy az ápolónő és megkérdzi a Kawasakist: 
- Hát magával mi történt? 
- Mentem a Hondás haverommal 300-al, jött a kanyar, bevettem, jött a kanyar, bevettem és hirtelen kisodróttam. 
- Hú, ez durva - mondja az ápolónő, majd oda lép a Hondáshoz. 
- És magával mi történt? 
- A Kawasakis haverommal 300-al mentünk, vettük a kanyarokat és kisodródtam. 
- Ez igen. 
Végül odalép a Simsonoshoz, aki tetőtől talpig gipszben fekszik. 
- Jézusom, magával mi történt? 
- Mentem a Simsonommal 50-el, elment mellettem a Kawasakis meg a Hondás 300-al, azt hittem, hogy leállt a motor és leszálltam róla.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napirohej.blog.hu/api/trackback/id/tr954672106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása