napiRöhej

Einstein szerint két dolog két dolog végtelen:
1. az univerzum
2. az emberi hülyeség.

ha ez igaz, akkor ezen a blogon sosem fogsz unatkozni ;)))

képet, viccet, sztorit küldhettek a: napiröhej@gmail.com-ra

a legnagyobb igazság

find us on facebook

Friss topikok

"A humor gyógyszer lehet, akár az aszpirin." /Kurt Vonnegut/

2010.11.18. 21:14 ex!led

mi vagyok én???

Címkék: napi röhejes történet

Feleség a férjhez:
- Drágám, cseréld ki a villanykörtét, kiégett!
- Mi vagyok én, villanyszerelő?

Másnap:
- Drágám, csöpög a csap!
- Na és, mi vagyok én, vízvezeték szerelő?

Harmadnap:
- Drágám, leesett a polc, csináld meg légy szíves!
- Mi vagyok én, asztalos?

Negyedik nap jön haza a férj, látja, ég a villany, nem csöpög a csap, a polc a helyén van.
- Hát itt mi történt?
- Megcsinálta a szomszéd.
- És mit adtál neki érte?
- Azt mondta, vagy sütök neki süteményt, vagy lefekszem vele. . . . de hát mi vagyok én, cukrász?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napirohej.blog.hu/api/trackback/id/tr152458046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása