napiRöhej

Einstein szerint két dolog két dolog végtelen:
1. az univerzum
2. az emberi hülyeség.

ha ez igaz, akkor ezen a blogon sosem fogsz unatkozni ;)))

képet, viccet, sztorit küldhettek a: napiröhej@gmail.com-ra

a legnagyobb igazság

find us on facebook

Friss topikok

"A humor gyógyszer lehet, akár az aszpirin." /Kurt Vonnegut/

2010.02.06. 17:12 ex!led

a nap sztorija

Címkék: napi röhejes történet

Egy házaspár épp az ágyban fekszik, mikor betör hozzájuk egy szökött fegyenc. Megkötözi mindkettőjüket, aztán a nő fülébe súg valamit és bemegy a fürdőszobába.
Férj az asszonynak:

- Drágám te is látod ez egy bűnöző. Ki tudja miért csukták le? Biztosan hosszú ideje nem látott nőt ezért meg fog erőszakolni. Jelen helyzetben nem tudok mit tenni érted és ezért kérlek, ne állj ellen. Valószínűleg az életünk függ attól, hogy hogyan viselkedsz vele. Csak azt akartam mondani, hogy bármi történjék is, én szeretlek!

Mire a feleség:

- Szivem, kösz hogy így aggódsz értem, de teljesen fölösleges. Az imént elmondta nekem az az alak hogy meleg és érdeklődött, hogy tartunk-e itthon vazelint. Drágám légy erős, én is szeretlek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napirohej.blog.hu/api/trackback/id/tr691734470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása